Friday, October 8, 2010

Apa -apa jelah...

Hari ni, lebih tepat sejak akhir-akhir ini badan sering terasa lemah dan lesu. Entah dimana kekurangannya sehingga waktu tidur seolah-olah tidak mencukupi buatku. Badan terasa lemah dan agak kurang bertenaga untuk bergerak ke sana sini. Apakah yang berlaku disebalik semua ini tidak dapat dikenalpasti.

Bila badan dah lesu, otak mulalah tidak dapat berfikir dengan penuh waras. Kepala terasa sedikit pusing. Segala macam yang terancang dalam fikiran hanya tinggal perancangan saja. Apakah yang sudah berlaku terhadap diri ini. Terasa semua tenaga sudah dikuras untuk sesuatu yang tidak pasti. Tidak dapat dikesan masalah berpunca dari mana.

Lantaran keadaan diri yang agak lesu, kemarahan amat mudah menjengah diri ini. Ada saja perkara yang dirasakan tidak betul berlaku dihadapan mata walhal perkara-perkara itu bukanlah besar sehingga mampu menimbulkan amarah di hari-hari biasaku. Lantaran tidak mahu menyakiti hati-hati insan tersayang yang berada disekelilingku, aku lalu mengambil langkah untuk mendiamkan diri dari bercakap sambil meninggikan suara lantas mengguris perasaan orang-orang yang tidak sepatutnya.

Persoalannya sekarang, apakah yang sudah berlaku pada diriku?????

0 comments:

Post a Comment