Wednesday, October 27, 2010

Inikah namanya update??

Hari ni p.m ngan meksu.. suh dia update blog. Seronok je singgah di blog kawan-kawan dan boleh baca entry dorang.. tapi aku punya blog sangat laa lama sudah tak terusik. Mungkinkah disebabkan kesibukan yang melanda maka mengakibatkan diri terleka untuk mengupdate blog.
Hurm, sepanjang jadi pelajar ni banyak juga benda yang aku kena belajar dan salah satunya log book. Jari yang dah lama tak menulis nie kadang-kadang terasa agak kaku untuk menulis. Maklum laa.. Zaman skang nie banyak yang dah guna komputer. Tangan lagi tangkas menaip dari menulis patah-patah perkataan dalam buku. Huhu. Even dulu kalau nak hantar kad dekat student pun pakat type n print semata-mata. Istilah tulis tangan tu untuk tandatangan semata-mata.
Akibat menggunakan peralatan dengan cara yang kurang ergonomik, kebelakangan ini tangan dah mula rasa kekejangan. Mungkin akibat penggunaan komputer yang agak kerap. Haruslah lepas nie asyik kena exercise jari-jari dan tangan ni. Takut juga di usia masih muda terkena Carpal syndrome. Huhu...
Okeylah.. rasa cukup dah nie untuk update.. Inikan juga dinamakan update.. Walaupun ringkas tapi tetap baru update... Hehe.. Sambung wat keje... Menulis.... Pakai pen biru okay... Bukan merah macam tanda kertas student dulu.. Skang balik kepada biru kembali.. Ngeh3... Adios..

0 comments:

Post a Comment